Buduję Dom w rukoli G2N archonu, nie ma tam żadnych zmian wszystko standardowo jak w projekcie, zastanawiam się natomiast nad zrobieniem drugiego stropu. Wiem, że koszt bd nieco wyższy jak standardowego poddasza ocieplonego wełną.
Problem jest tego typu, że dach jest dosyć skomplikowany dużo skosów i konstrukcyjnie może to być trudne do wykonania.
Ktoś już robił taki strop może mi coś podpowiedzieć, wezmę pod uwagę każdy komentarz. Dzięki z góry.
Budowa stanu surowego. Ściany stropy, kominy. Główne materiały budowlane - pustaki, bloczki, ceramika. Ściany jedno czy wielowarstwowe?
Dom w Rukoli G2N drugi strop? Czy się opłaca
Napisano: 2014-09-12 10:20:53
Boisz się że cieśle spartolą ci więźbę i dach a nie masz obaw że budowlańcy spartolą szalunki do stropu, lub źle go zazbroją.
Takich będziesz miał robotników jakich sobie zatrudnisz.
Nie pracuję jako budowlaniec ale też mogę powiedzieć że w pracach budowlanych jestem kompletnym laikiem bo po pierwsze trochę się już w życiu naoglądałem a po drugie to nie stronię od murowania, malowania, szpachlowania, kładłem płytki panele itp............. no i co najważniejsze z taką znajomością rzeczy zbudowałem dom.
Wiem że pewne rzeczy czasem przerażają ale budując nie zatrudniając generalnego wykonawcy tylko systemem gospodarczym zanim dojdziesz do etapu więźby dachowej to moim zdaniem twój poziom wiedzy budowlanej wzrośnie na poziom pozwalający odróżnić spartoloną więźbę dachową już na etapie pierwszych krokwi, tak więc ze swojej strony radzę standardową konstrukcję dachu.
Sam miałem dach czterospadowy niesymetryczny z dwoma lukarnami.
Takich będziesz miał robotników jakich sobie zatrudnisz.
Nie pracuję jako budowlaniec ale też mogę powiedzieć że w pracach budowlanych jestem kompletnym laikiem bo po pierwsze trochę się już w życiu naoglądałem a po drugie to nie stronię od murowania, malowania, szpachlowania, kładłem płytki panele itp............. no i co najważniejsze z taką znajomością rzeczy zbudowałem dom.